Ingen rubrik

2011-08-09
21:31:58
Nu sitter man här igen och försöker komma få en bra rubrik att använda. Varför ska det alltid vara så svårt? :p
Helgen vart bra, vi har hunnit med massor, hemmamys, grill med kompisar, hälsa på frans föräldrar, vara bakis, städa och gå på promemad. ;) Bara en del av helgens bravader.

Igår var det em riktigt lugn dag, jag var ledig så jag spenderade dagen hemma hos mamma och pappa med tvättmaskinen.. Var en del som behövde tvättas inna resan och så.
HELT OFATTBART, vi åker på endans 5 dagar!! :)

Frans jobbar eftermidda i veckan så det är jag som är chef över tvn ;) Skämt åtsido, finns bara 4 kanaler i denna lägenhet.. Så fördriver tiden med att se serier på internet.. Just nu gåg jag igenom de som gått på MTV, Har hunnit igenom A shot at love med Tila Tequila och nu håller jag på med The Hills, har sett tre hela säsonger nu, så nu ska jag starta på sösong fyra ;)

Btw, har även bokat in lite naglar, så de kommer lite innan vi åker och sen även efter vi kommit hem :)
LOve it!

Kommentarer
Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Den köpte jag på Lindex :) Men det är ju väldigt längesen, och den finns inte kvar i butik..

2011-08-30 / 16:15:53 http://elfvin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback