Julafton igår!

2011-12-25
13:20:59
Som sagt, julafton igår gissar att jag inte är den enda som skriver det idag..
Vart då en jävla massa julmat, godis och julmust igår, känns somnatt vågen inte riktigt går åt rätt håll etfer gårdagen.
och på tal om det, kolla in min nya blogg WWW.backtoshape.BLOGG.SE där jag skriver om just de, hur jag gör för att lyckas komma tillbaka i form igen.
Så vill du läsa om de är de bara att kolla in där.
.
Detta inlägg går i samma spår som alla andra som bloggar, kanske man ska skriva in vilka julklappar jag fått..
Samsung Galaxy tab 10.1 glassmaskin OBH nordica, presentkort på Gina Tricot, pengar och smycken. :)
.
Den här Galaxy taben var en riktigt rolig och fiffig julklapp, no more bärbar dator kan man väl säga. riktigt skönt. men gissar att jag måste byta min telefon mot en Samsung för att kunna köra allt samtidigt för som de är nu har jag min iPhone och den bara kastar ut mig från allt när jag har de öppet på denna. Men nu är de lungt med inköpen ett tag framöver ;)
Eller ja, jag ska iallafall försöka. hehe
.
Nu blir de tomtegröts lunch mos mamma & pappa. Och ikväll gissar jag att det blir utgång på Sparta, eller ja Polarhotell helter de ju nu ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback