juldagen och utgång!

2011-12-26
20:45:49
Igår var det som sagt Juldagen och utgång på Polarhotell, mycket folk och helvetes roligt..
Jag var inte alls inställd på utgång först men efter lite övertalning av Frans så var jag fsktiskt ganska sugen på att fara..
Så efter ett tag så började jag smsa med Mia och frågade om hon skulle följa med mig så tillslut så fick jag med mig henne och helvete så kul vi hade. de var så jävla kul, enda grejen är ju att nu måste man ju en del på gymmet för att tjäna tillbaka, :p
.
Idag har vi haft våran årliga Bowlingmatch, hela släkten som är här far på Bowlinghallen och så spelar vi i två lag och sen får förlorarna laga middag till vinnarlaget och ipr fick ju Frans vara med och med tidigare erfarenhet så är han inte kungen på Bowling men idag då jävlar visade han att han fan kan de här med bowling.
Middagen vart så jävla god, knyten med renkött, med sallad, lingon, päron helt underbar förrätt, sen varmrätten blev en supergod soppa med kräftstjärtar och äpplen.. Klockren mat!
.
Nu ska jag vara trevlig med allt folk här!
På återseende!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback