Mellandagsrean har börjat

2011-12-27
20:31:31
Jahapp, då var det Måndag och mellandagsrean har hunnit börja. all våran rea vi skulle ha fått har vi skickat till gamla butiken i Luleå. Så far dit och rensa butiken, det är halva priset på allt i hela butiken..
.
Som sagt idag, har jag varit tillbaka på jobbet efter helgens ledighet, lite luddigt men det gick bra..
.
Nu sitter jag här i soffan hos mamma oh pappa med min nya älsklingsleksak i händerna, nämligen min Samsung Galaxy Tab 10.1 som jag fick av min kära kille i julklapp, som att han är världens bästa!!
Den är faktiskt helt underbar, tycker faktiskt den är bättre än mammas iPad. Men de är ju bara jag, enda som är är ju de att jsg har en iPhone ovh de gillar inte riktigt varandra för när jag sitter med plattan så loggas allt ut på telefonen osv. Men när jag sitter med mammas iPad händer inget på telefonen..
.
Gissar att tanken är att man ska ha samma systm i telefon och på plattan för att de inte ska gorma..
Kanske måste byta telefon? ;D hehe
.
Ne nu ska jag hå och smaka på min Turkiskpepparglass som är i min glassmaskin, en annan av mina underbara julklappar :) Kan lova att de säkert smakar toppen!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback