Nytt år då!!

2012-01-04
00:57:36
Nytt år då, 2012.. konstigt vsd åren bara går, helt sjukt snart 22år inte konstigt att man börjar känna sig lite old! :p
Nyåret firades i Kåbdalis, där der blev fyrarätters nyårsmiddag på Kårleone.. Ska nog inte säga mycket mer än att vi var där i trevligt sällskap. ;)
.
Efter all mat drog jag och Emma oss tillbaka till min husvagn där vi satte oss och attackdrack lite så vi inte skulle behöva köpa så mycket inne på krogen, när klockan var runt elva började vi dra oss in dit där vi festade tills just innan tolvslagen då vi gick ut och såg fyrverkeriet.. MYYS!!
.
Som alla tidigare år har jag brutit det nyårslöftet jag gett, så detta år blir det inget löfte för då kommer jag bryta det utan tvekan ;)
.
Men nu ska jag ta och gå till andra sidan av läggan till sovrummet ochlögga mig brevid min Frasse som förmodligen redan sovit några timmar och bara myysa in mig i hans värme, gissar att han är typ 100grader vid det här laget..
.
Efter jobbet imorgon bär det av mot Luleå och underbara Julia som ska göra mina naglar nu när hon är upp och hälsar på. Ska bli så kul att få träffa henne igen, sitta nere ihobbyrummet och bli "höga" på akryllukten ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback