länge sen!

2011-09-02
18:57:25
Nu var det länge sen jag skrev.
Nästan en månad.. INTE BRA ANNA!
Mycket har hänt sista tiden, jag och gubben var ju på Rhodos i Grekland i en vecka. Bilder från det kommer komma upp då jag hittat kamerasladden som just nu är spårlöst försvunnen..

Sen har vi som mest bara jobbat och tappat skinn sen det vi kom hem, jag har även handlat bebiskläder till min arbetskompis Jennies bebis, Lilla W (Walter som han ska heta). Jag gick in på Lindex i hopp om att hitta någon söt body till honom och gick ut därifrån med två bodys, en blårandig och en med blå ugglor på, med tillhörande blå byxor och en cool tröja med till det han är lite större. :)

I Onsdags då vi stod i kassan just innan jag skulle sluta så slet Jennie tag i min hand och satte den på sin mage så fick jag känna en liten spark! :) Vilket litet mirakel det är! SÅ mysigt! :)
Dom kommer bli toppenföräldrar hon och Andreas. Som detta barn kommer ha det bra!
Jennie och Ante, ni är verkligen värda detta underbara lilla liv i Jennies mage!

Nu har jag just stökat undan efter middagen, som idag blev Taco. Konstigt va en fredag? ;)
haha eller inte!

Det var allt för denna gång, nästa inlägg hoppas jag att jag hittat min kamerasladd så ni får lite bilder från Grekland.


Kommentarer
Jennie Lundgren

Söta söta du! :)

2011-09-06 / 18:30:21 http://varatdromhus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback